V případě, že dojde k neúmyslnému poškrábání či roztržení fólie Screenshield™ po správné aplikaci na chráněný přístroj, Vám fólii vyměníme za novou.
V případě, že dojde k roztržení či neúmyslnému poškrábání fólie Screenshield™ v průběhu užívání Vašeho přístroje, vyměníme Vám ji za novou. V případě žádosti o výměnu zašlete před vlastním zasláním fólie informaci mailem na adresu reklamace@screenshield.cz společně s fotkou postiženého místa / fólie a dokladem o nákupu.
Požadavek zaregistrujeme a v případě kladného vyřízení žádosti (uznání reklamace) zašleme e-mail naše vyjádření. Reagujeme rychle. Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.
Zašlete nám fotodokumentaci a kopii dokladu o nákupu na email: reklamace@screenshield.cz.
V případě zaslání nové fólie přepravní službou Vám bude účtován poplatek 50 Kč za dopravu (v případě platby bankovním převodem na č. ú. Skinzone 398 017 5001/5500, Raiffaisen Bank a.s., které je uvedené na www.skinzone.cz v sekci kontakty nebo 90 Kč při zaslání na dobírku (50 Kč doprava a 40 Kč poplatek za dobírku)).
Využíváme služeb přepravní společnosti PPL nebo České pošty. Po uhrazení částky či potvrzení zaslání formou dobírky Vám obratem zašleme novou fólii Screenshield™.
Na chybně aplikované fólie se záruka nevztahuje. Chybná aplikace může způsobit odlepování fólie a to je způsobené nedodržením postupu (nevyčištění displeje přístroje, neumytí prstů před aplikací, následným nenastříkáním prstů aplikačním roztokem, špatné zarovnání fólie na displej, zašpinění fólie, fólie vám upadne na zem a zašpiní se, atp.).
Je nutné přesně dodržovat zásady při instalaci. Pro podrobný návod klikněte na tyto odkazy instalační video nebo postup nalepení.
Ano, jediné co budeme požadovat, je zaslání kopie dokladu o nákupu a fotodokumentaci závady. Vše je zapotřebí zaslat na adresu reklamace@screenshield.cz.